رونالدو با یک پست در شبکه های اجتماعی چقدر پول در می آورد؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو با یک پست در شبکه های اجتماعی چقدر پول در می آورد؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو با یک پست در شبکه های اجتماعی چقدر پول در می آورد؟

رونالدو با یک پست در شبکه های اجتماعی چقدر پول در می آورد؟


 

کریستیانو رونالدو را شاید بتوان پادشاه شبکه های اجتماعی به حساب آورد و این بازیکن در شبکه های اجتماعی مختلف از محبوبیت بی نظیری برخوردار است، مسئله ای که مزیت های خاصی هم برای این بازیکن دارد.

به گزارش شفقناورزشی، کریستیانو رونالدو محبوبترین ورزشکار در شبکه های اجتماعی است و در فیسبوک، توییتر و اینستاگرام مجموعا ۱۶۴ میلیون فالوور و هوادار دارد که پست هایش را دنبال می کنند، همین مسئله باعث شده که این ستاره پرتغالی گاه گداری با یک پست تبلیغاتی درآمد زیادی به دست آورد. البته همین مسئله هم باعث شده بعضی به او انتقاد کنند و مثلا تبلیغ کالاهایی مانند لباس زیر از سوی این بازیکن را به باد انتقاد بگیرند. سال گذشته هم دروازه بان بایرن مونیخ که رقیب رونالدو در رقابت بر سر توپ طلا بود، با استفاده از همین مسئله ستاره رئال مادرید را به سخره گرفت.

با این حال، این مسائل هم باعث نشده که رونالدو از کارهای تبلیغاتی که نقش زیادی در افزایش درآمد او دارد، صرف نظر کند. خیلی از کمپانی بی اندازه دوست دارند که رونالدو در پستی در شبکه های اجتماعی به تبلیغ برند آنها بپردازد، چرا که این مسئله باعث می شود که نه تنها آن پست میلیون ها بار دیده شود بلکه چند میلیون هم لایک بخورد و بازنشر شود.

به عنوان مثال،  ۶ پستی که رونالدو در تبلیغ از یک برند ساعت سوئیسی در طول ۲ روز در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، بیش از ۳۵ میلیون بار دیده شد و بیش از ۲٫۵ میلیون لالیک خورد. البته این بینندگان زیاد، درآمد خوبی هم نصیب رونالدو کرد. درآمد این ۶ پست چیزی بالغ بر ۳۶۰ هزار یورو بود، یعنی برای هر پست ۶۰ هزار یورو نصیب رونالدو شد. به عبارت دیگر اگر بخواهیم یورو را به نرخ این روزها با حدود قیمت ۳۶۰۰ تومان بسنجیم، درآمد رونالدو برای هرکدام از این پست ها می شود چیزی حدود ۲۱۶ میلیون تومان.

پ.ن :نوووووش جونش چشم حسوداش بترکه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.